در حال بارگذاری ...
حسن اسدی :

 "پرده در پرده" نمایشی ناب، شریف و به دور از شامورتی بازی است

حسن اسدی هنرمند شناخته شده تئاتر و سینما شب گذشته در تماشاخانه سنگلج به تماشای نمایش "پرده در پرده" نشست.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، حسن اسدی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینماو تلویزیون درباره نمایش "پرده در پرده" به کارگردانی رویا اسدی گفت: امروز شاهد کار شریفی بودم. در دوره ای که هر کس به خودش اجازه می دهد اسمش را نویسنده، کارگردان یا بازیگر بگذارد و به مدد شاید امدادهای غیبی کاری را روی صحنه میبرد و اجرا می کند، امروز شاهد کار شریفی بودم که در عین اینکه می توانستید گذشته را در آن ببینید و احساس کنید، نگاه درستی به مسائل روز هم داشت.

وی با اشاره به ویژگی های آثار زنده یاد رادی این نگاه قابل بررسی در همه زمان ها را نشات گرفته از ساختار درست و ویژگی های نمایشنامه های این نویسنده جاویدنام دانست.

اسدی تخصص و سابقه میکائیل شهرستانی که به عنوان مشاور و طراح در کنار این اثر نمایشی قرار دارد را تکمیل کننده کیفیت هنری نمایش ارزیابی کرده و افزود: وقتی هنرمند شناخته شده ای که تخصص و سابقه آشکاری در تعلیم هنرمندان و نسل های تازه هنر بازیگری دارد کنار این کار حضور دارد ، بیننده با خیال راحت نسبت به این که با نمایشی خوب از هر جهت مواجه می شود به دیدن کار می آید.

این بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر حضور تعدادی از شاگردان و هنرجویان میکائیل شهرستانی در این نمایش را مورد تمجید قرار داد.

حسن اسدی در پایان صحبت هایش علاقه مندان تئاتر را به دیدن این نمایش دعوت کرده و گفت: به تمام کسانی که دوست دارند تئاتری ناب و بدور از شامورتی بازی ببینند پیشنهاد می دهم که این نمایش را از دست ندهند.




نظرات کاربران